رفتن به مطلب
عاشقانه دیوونه تو

Recommended Posts

Screenshot_1.jpg

سایت مستر اسکیل قصد دارد  تا یک فضا آموزش حرفه ای را برای کاربران به وجود آورد. در این سایت شما میتوانید آموزش های خود را قرار داده و آنها را به فروش برسانید.

سایت مستراسکیل علاوه بر ایجاد فضای آموزشی برای کاربران خدماتی را هم برای تولیدکنندگان محتوا ارائه میکند.

خدمات سایت مستر اسکیل:

سایت مستراسکیل علاوه بر کار های آموزشی خدماتی را برای تولیدکنندگان محتوا ارائه میدهد.

  • خدمات طراحی سایت 
  • پشتیبانی سایت
  • طراحی گرافیکی 
  • ادیت ویدئو
  • موشن گرافیک
  • تولید انواع محتوا
  • مشاوره برای تولیدکنندگان محتوا

شما میتوانید از منو خدمات سایت درخواست خدمت هایی که میخواید را بدهید.

علاوه بر خدمات سایت شما میتوانید اشتراک های ویژه ای را از سایت های معروف مانند فری پیک، اینوتو، فلت آیکن، سئو موز دریافت کنید.

برای حمایت از سایت میتوانید در شبکه های زیر عضو شوید:

instagram:

https://www.instagram.com/masterskillir/

youtube:

https://www.youtube.com/channel/UCDp30SksrqRYzkTrAgZAqkA

برای ورود به سایت مستر اسکیل و خدمات آن میتوانید از لینک زیر استفاده کنید:
 

آدرس سایت مستر اسکیل

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • sajjad changed the title to معرفی سایت آموزشی مستراسکیل

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  حداکثر استفاده از ۷۵ شکلک مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • مطالب مشابه

    • توسط sajjad
      در این نوشته می خواهم در مورد تجربه خودم در رابطه با استفاده حداکثری از یک محتوا صحبت کنم. شاید براتون سوال باشه که منظورمن چیه؟ می‌خواهم نکاتی را توضیح بدهم که اگر یک محتوا ایجاد کردید حداکثر استفاده از آن را بکنید. دوستان زیادی را دیده‌ام که ایده‌های بسیار عالی دارند ولی آن را فقط در ذهن خودشان دارند. مخاطبان ما نمی‌توانند موارد موجود در ذهن ما را بررسی کنند. اگر این ایده‌های عالی به محتوا تبدیل شود می‌تواند توانمندی ما را به دیگران ثابت کند. ولی مرحله بعدی مشکل این است که عزیزانی را دیده‌ام که در یک موضوع یک نوشته ‌عالی می‌نویسند و به همان بسنده می‌کنند. یعنی در آن موضوع هیچ صوت یا فیلمی از ایشان دیده نمی‌شود. داشتن همه انواع این محتوا ما به استفاده حداکثری از محتوا می‌رساند. اگر دوست دارید این موارد را در قالب نوشته بدانید مطالعه این متن را ادامه بدهید، اگر نه همین موارد را در فیلم زیر ببینید:  
       دانلود ویدئو 
      سلیقه‌ افراد مختلف است
      مخاطبان ما انواع مختلفی دارند. به تجربه دیده‌ام افرادی را که اگر یک صوت یک ساعته به آنها بدهیم به دقت تمام آن را گوش می‌کنند ولی اگر یک متن کوتاه به آنها بدهیم آن را نمی‌خوانند. پس اگر محتوای شما فقط به صورت متن باشد بخشی از بازار را از دست داده‌اید و باید یک محتوا را به مدل‌های مختلف منتشر کنید. ولی حرف من در این نوشته‌ اینه که ما باید یک محتوا را ایجاد کنیم و به صورت سیستماتیک (خودکار و نیمه خودکار) آن را به انواع دیگر تبدیل کنیم. یعنی باید فرآیندی را تعریف کنیم که وقتی یک محتوا ایجاد شد خودش مسیرش را طی کند و استفاده حداکثری از آن اتفاق بیافتد. در این مسیر می‌توانید از افراد دیگری هم کمک بگیرید که در ادامه خواهم گفت.
      مادر همه انواع محتوا، متن است
      هر نوع محتوایی از یک متن آغاز می‌شود. اگر شما یک نکته را به صورت متن بنویسید به راحتی می‌توانید حتی با گوشی موبایل خودتان از روی آن بخوانید و آن را تبدیل به یک فایل صوتی کنید. یا آن را به یک فردی که کارش گویندگی هست بدهید و یک فایل صوتی یا کتاب صوتی عالی در آن موضوع تهیه کنید. امروزه سایت‌های خوبی وجود دارند که افرادی که می‌توانند کارهایی از این دست را انجام دهند در آن سایت‌ها حضور دارند. نمونه این سایت‌ها، " انجام می‌دم" هست. این افراد فریلنسر نامیده می‌شوند. در این سایت‌ها افراد توانمندی خودشان را شرح داده‌اند و می‌توانید یک پروژه تعریف کنید و افرادی که می‌توانند آن کار شما را انجام دهند به شما پیام می‌دهند و قیمت می‌دهند و می‌توانید کار را انجام دهید. در رابطه با حساب کتاب هم هیچ ناراحتی نداشته باشید، چرا که این سایت‌ها واسطه انجام کار توسط فریلنسر و پرداخت پول توسط شما هستند. حتی اگر نسبت به کیفیت انجام کار شکایتی داشته باشید از طریق همین سایت‌ها می‌توانید مطرح کنید. بعد از انجام این کار می‌توانید همان صوت را با یک تصویر (فیلم یا حتی عکس) ادغام کنید و یک فیلم داشته باشید، بدون فیلم برداری با دوربین.
      به همین دلیل می‌گویم، مادر همه انواع محتوا، متن است.
      ایده‌های خوبی به ذهنم می‌رسد ولی نمی‌توانم آنها را تبدیل به متن کنم؟
      این سوالی است که بارها از من پرسیده شده است. کاملا هم درسته. فرض کنید ما در حال رفتن به محل کار خودمان هستیم و یک اتفاقی می‌افتد که می‌توانیم در آن مورد در حوزه کاری خودمان یک متن عالی بنویسیم، ولی زمانی که به محل کار می‌رسیم آن را فراموش کرده‌ایم. خیلی از افراد این موارد را روی یک برگه کاغد می‌نویسند. اگر به سرعت آن برگه کاغذ را تبدیل به یک متن تایپ شده می‌کنید ایرادی ندارد. ولی اگر زمان زیادی طول می‌کشد تا بخواهید سراغ آن برگه بروید، مطمئن باشید دیگر آن را پیدا نخواهید کرد! برای حل این مشکل باید از ابزارهای مدیریت دانش فردی بهره بگیرید. بهترین مدل این ابزارها، نرم افزار وان‌نوت مایکروسافت است. با این نرم افزار می‌توانید هر لحظه که ایده خوبی به ذهن شما رسید در یک طبقه‌بندی صحیح آن را یادداشت کنید و در آینده با یک جستجو چند ثانیه آن را پیدا کنید.   وان‌نوت قوی‌ترین نرم افزار این دسته بندی است به این دلیل که سازنده آن مایکروسافت است و پشتیبانی خوبی از زبان فارسی و تاریخ شمسی دارد و من به شخصه نرم‌افزارهای زیادی در این زمینه تست کرده‌ام و هیچ نرم‌افزاری حتی به گرد پای وان‌نوت نمی‌رسد. دو راه دارید، یا به تجربه من اعتماد کنید ویا خودتان بروید تست کنید. ولی مطمئن هستم آخر به همین جایی می‌رسید که من رسیده‌ام. اگر در یک جای در مسیر یک ایده‌ای به ذهن شما رسید دیگر نگرانی ندارد. همان لحظه می‌توانید موبایل خودتان را دربیاورید و وان‌نوت را روی موبایل باز کنید و آن مورد را یادداشت کنید. حتی می‌توانید آن را روی یک برگه بنویسید و برگه یادداشت را عکس بگیرید و در این نرم‌افزار ثبت کنید. دقت کنید که به محض قرار گیری در نرم‌افزار وان‌نوت موبایل شما، این موارد به رایانه شما هم انتقال می‌یابد. استفاده از این ابزار رایگان بسیار ساده است و می‌توانید از همین الان کار را شروع کنید.
      من هر زمان که ایده خوبی برای نوشتن یک متن به ذهنم خطور کند آن را در بخش مربوطه در وان‌نوت خودم می‌نویسیم و هر هفته یکشنبه صبح‌ها که یک مقاله می‌نویسم، به سراغ این گنجینه خودم می‌روم و یک ایده خوب را بر می‌دارم و در مورد آن می‌نویسم.
      بعد هم که مشخصه همان را تبدیل به یک فایل صوتی می‌کنم و با ترکیب آن با چند عکس یک فیلم خواهم داشت. البته فراموش نکنید که برای انجام این کار می‌توانید از همکاران خودتان کمک بگیرید و اگر همکاری ندارید آن را به افراد آزادکار(فریلنسر) که در سایت‌هایی مثل "انجام می‌دم" هستند، بسپارید.
      استفاده حداکثری از لایو اینستاگرام
      خیلی از افراد را دیده‌ام که در اینستاگرام لایو برگزار می‌کنند ولی حداکثر استفاده آنها از این لایو این است که یک تعداد افرادی به صورت زنده آن را می‌بینند. یا در حالت بهتر اینه که این لایو به مدت 24 ساعت در صفحه این افراد باقی می‌ماند و نفرات جدیدی آن را می‌بینند. ولی اگر این لایو را دانلود کنید می‌توانید آن را در پلتفرم‌های مختلف انتشار فیلم مانند آپارات، یوتوب، تماشا، نماشا و .... قرار بدید. حتما سوال شما الان اینه که چطور لایو را دانلود کنیم. این فیلم دو دقیقه‌ای را ببینید:
       دانلود ویدئو
      و جالبه که بدانید انتشار فیلم در خیلی از این رسانه‌ها به صورت خودکار انجام می‌شود. کافیه آن را در پلتفرم‌های اصلی قرار بدید و طبق فیلم زیر عمل کنید:
       دانلود ویدیو
      همانطور که در فیلم بالا مشاهده فرمودید، پلتفرم یوتوب به ما این امکان را می‌دهد که اکانت رسانه‌های دیگر خودمان مثل فیس‌بوک، تویتر و ... را به آن وصل کنیم و بعد از انتشار یک فیلم با زدن یک دکمه، فیلم آن رسانه‌های دیگر هم منتشر می‌شود. همینطور لینک فیلم ما در یوتوب، اگر در برخی رسانه‌های داخلی مثل آپارات کپی شود کل فیلم با توضیحات آن به پلتفرم دوم انتقال می‌یابد. توجه کنید که در بازنشر یک فیلم، بخش سخت کار آپلود فیلم است که مشمول صرف هزینه (زمانی و مالی) است و با روش بالا این مشکل به کلی رفع ‌می‌شود. دقت کنید که صوت همین فیلم لایو دانلود شده را می‌توانید در سایت‌های مربوط به انتشار فیلم منتشر کنید. نمونه همین کار رو در این لینک ببینید:
      https://shenoto.com/channel/business-coach?lang=fa
       
      انتشار خودکار تمامی پست‌های شما از اینستاگرام در پینترست در دو دقیقه
      در ویدیو آموزشی زیر روشی را توضیح داده‌ام که ظرف دو دقیقه می‌توانید تمامی پست‌های اینستاگرام خود را به پینترست منتقل کنید بعلاوه اینکه برای هر پست یک بک لینک به اینستاگرام شما هم ثبت خواهد شد. این کار خیلی ساده و اثربخش است. حتما انجام دهید.
        منبع: کانون مربیان کسب و کار
    • توسط sajjad
      اگر یک مغازه داریم نیاز داریم علاوه بر مشتریان گذری، خودمان هم مشتریانی را به سمت مغازه بیاوریم. در این نوشته چند راهکار ساده برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک را خواهم گفت.
      اینستاگرام
      اگر کسب و کار شما محلی نیست، یعنی مشتریانی از همه جای شهر و حتی کشور می‌توانید داشته باشید، داشتن یک صفحه اینستاگرامی برای شما واجب است. البته برای برخی محصولات مانند لباس، طلا و زیورآلات، محصولات آرایشی بهداشتی، غذا و موارد مشابه این، اینستاگرام خیلی بهتر است. نکته مهمی‌ که باید در صفحه خودتان رعایت کنید، بازاریابی با محتوا است که نوشته مجزایی کاملا در مورد آن توضیح داده ام ولی خلاصه آن این است که به جای تبلیغ مستقیم برای کالا و خدمات خودتان، بیایید مشتریان را راهنمایی کنید. مثلا به جای تبلیغ مستقیم رادیاتور بیایید نوشته‌، فیلم یا عکس‌هایی منتشر کنید که مثلا در یک خانه 60 متری چند پره رادیاتور باید استفاده کنید. تغییر نقش از فروشنده به مشاور کسب و کار شما را متحول خواهد کرد.

      تلگرام
      دومین رسانه‌ مهم در بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارها تلگرام است. البته باید دقت کنیم که باید پست‌هایی را در تلگرام منتشر کنیم که افراد اشتیاق بالایی برای ماندن در آن کانال داشته باشند. اشتباهی که عموما انجام می‌شود این است که یک کانال تلگرام درست می‌کنیم و عکس محصولات خودمان را قرار می‌دهیم و هر کسی را که می شناسیم یا نمی‌شناسیم در آن عضو می کنیم و انتظار داریم که همه در کانال ما باقی بمانند. دقت کنیم که تلگرام همه ما پر شده از گروه‌ها و کانال‌های مختلف، بنابراین همه مردم دنبال این هستند که از برخی کانال‌ها و گروه‌ها خارج شوند و باید کاری کنیم که این کانال و گروه ما نباشد. آنچه باعث می‌شود یک فرد در یک کانال یا گروه تلگرام باقی بماند چیست؟
      تخفیفات و شرایط ویژه: اگر محصولات و خدمات شما خوب باشد، برخی از افراد دوست دارند خرید از شما خرید کنند ولی ترجیح می‌دهند که این خرید را در زمان فروش‌های ویژه شما انجام دهند، پس تا مدتی رسانه‌های شما را دنبال می‌کنند. اطلاعات خوب: بسیاری از کانال‌ها و گروه‌های تلگرام اطلاعات خوبی دارند که باعث می‌شوند افراد از آنها خارج نشوند. مثلا کانال تلگرامی را در نظر بگیرید که کار اصلی آن فروش محصولات آرایشی است ولی هر روز چند پست در رابطه با انتخاب لوازم آرایشی با کیفیت و نحوه آرایش برای مخاطبان قرار می‌دهد. احتمال ماندن افراد در این رسانه بسیار افزایش پیدا می‌کند. سایر رسانه‌های آنلاین
      آنچه امروز در ایران خیلی رایج است اینستاگرام و تلگرام است ولی در رسانه‌های دیگر هم می‌توانیم اقداماتی انجام دهیم. برای مثال واتس‌اپ یک بخشی دارد مشابه استوری اینستاگرام که عکس یا فیلم شما 24 ساعت در آن محل باقی می‌ماند. اگر شماره مشتریان خودتان را ذخیره کرده باشید مشتریان شما آن عکس یا فیلم که تبلیغ یک محصول جدید یا فروش ویژه شما هست را خواهند دید. حتما این مورد را آزمایش کنید.  
       
      ایجاد درگاه پرداخت بانکی
      در هر کدام از رسانه‌ها که فعالیت کنید در آخر باید فروش خودتان را از یک راه مطمئن انجام بدید. در فیلم زیر روشی را توضیح دادم که خیلی راحت می‌تونید درگاه پرداخت بانکی درست کنید و برای دریافت مبلغ کالاها و خدماتتون ازش استفاده کنید.  
       
      سایت‌های تبلیغاتی رایگان
      در سطح اینترنت سایت‌های وجود دارد که شما می‌توانید محصولات و خدمات خودتان را در آن محل‌ها تبلیغ بدهید. خدمات اولیه این سایت‌ها رایگان است و فقط زمانی باید هزینه پرداخت کنید که بخواهید آگهی شما به صورت ویژه و در محل‌های بهتر سایت نمایش داده شود، ولی همان حالت اولیه هم می‌تواند برای شما فروش ایجاد کند. حتما این مورد را انجام دهید.
      سایت‌های واسطه‌ای
      امروزه‌ سایت‌هایی ایجاد شده‌ است که شما می‌توانید در آن یک غرفه ایجاد کنید و محصولات و خدمات خودتان را قرار دهید. یک نمونه حرفه‌ای از این سایت‌ها، با سلام است که می‌توانید در آن یک غرفه ایجاد کنید و محصولات خودتان را بفروشید. دیجی کالا هم این قابلیت را ایجاد کرده است که شما می‌توانید محصولات خودتان را در آن عرضه کنید.
       
      سایت‌های معرفی مشاغل
      اگر به یاد داشته باشید در سال‌های گذشته شهرداری یک کتابی چاپ کرد به نام کتاب اول، که در این کتاب کسب و کارهای مختلف معرفی شده بود. مثلا در بخش تعمیرکاران خودرو، تعمیرگاه‌ها را معرفی کرده بود و افرادی که نیاز به این خدمت داشتند می‌توانستند آدرس و شماره تلفن را از این محل ببینند. بعد از مدتی این اطلاعات بر روی سایتی به همین نام هم قرار گرفت.
      دیوار و شیپور یادتون نره
      حتما برای کالا‌ها و خدمات خودتان در دیوار و شیپور آگهی بدهید. امروزه افراد زیادی هستند که وقتی به دنبال یک خدمت هستند در این دو مورد جستجو می‌کنند. مثلا وقتی پشت درب منزل گیر کرده‌اند و کلیدساز نیاز دارند اولین جا در دیوار جستجو می‌کنند. البته نکته‌ای که باید دقت کنید این است که آگهی شما پس از گذشت مدتی در فهرست نمایش داده شده به پایین می‌رود، بنابراین لازم است مجددا آن را قرار بدهید یا با استفاده گزینه‌های ارتقاء در این نرم‌افزارها، آگهی خودتان را به بالای لیست بیاورید. در تمامی پیشنهاداتی که در این مقاله داده‌ام باید نکات درج آگهی که در انتهای مقاله آورده‌ام رعایت شود.
      تبلیغات محیطی
      بر خلاف تصور، تبلیغات محیطی هنوز کارکرد خوبی دارد و در زمانی که وقتی صحبت از تبلیغ می‌شود همه به یاد تلگرام، اینستاگرام و سایت و ... می‌افتند، تبیلغات محیطی محلی با کمترین رقابت برای شما خواهد بود. اگر کسب و کار شما محلی است اهمیت این مورد صد برابر خواهد شد. مثلا اگر مغازه میوه‌فروشی دارید بیشترین مشتریان شما افرادی هستند که در فاصله‌ای نزدیک به شما سکونت دارند. پس حتما همه این افراد باید شما را بشناسند. پخش تراکت می‌تواند به این مورد کمک کند و بخشی از بازاریابی کسب و کارهای کوچک شما باشد.
      سیستم اتوماتیک بازاریابی کسب و کارهای کوچک
      هدف هر کسب و کاری از انجام امور بازاریابی، جذب مشتریان بیشتر به سمت خودش است، ولی اگر نتوانیم به این مشتریان جذب شده خدمات خوب ارائه کنیم ما را ترک خواهند کرد. راه حل این مسئله سیستم‌سازی کسب و کار است. باید بخش‌های مختلف کار خودمان (بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و ....) را به مرور سیستمی کنیم تا کارها به صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک و با صرف کمترین میزان وقت و انرژی انجام شود. یکی از مهم‌ترین اجزاء سیستم‌سازی کسب و کار، سیستم بازاریای است. برای اینکه بتوانید حجم بالاتری از مشتریان را مدیریت کنید باید کار را از حالت دستی خارج کنید و سیستم‌های خودکار یا نیمه خودکار برای این امر در نظر بگیرید. مثلا اگر قرار است افراد لیست قیمت از شما بگیرند، یک راه این است که تلفنی بدهید و افراد با شما تماس بگیرند و نفر به نفر جواب بدهید. ولی اگر سیستمی فکر کنیم و البته اگر در کسب و کار شما این مورد امکان‌پذیر باشد (با توجه به نوع بازار و رقبا) می‌توانید لیست قیمت را روی سایت و یا یک شبکه اجتماعی قرار بدهید و مشتریان خودتان را به سمت آن رسانه بفرستید. حتی اگر کار شما به نوعی است که در رابطه با قیمت دادن حساسیت وجود دارد، می‌توانید یک سامانه پیامکی بخرید که قیمت خیلی زیادی ندارد و تنظیماتی انجام دهید تا هرکس مثلا عدد 3 را ارسال کرد لیست قیمت برایش پیامک شود. فیلم آموزشی این کار را سایت یک باور مشاهده کنید. آیا با این روش‌ها بخشی از حجم کار شما کم نمی‌شود؟ آیا با این روشها نمی‌توانید مشتریان بیشتری را پاسخگو باشید؟ پس همین امروز سیستم‌سازی بازاریابی کسب و کار خودتان را شروع کنید.
      نکات درج آگهی
      عکس خوب: اگر برای محصول و خدمات خودتان عکس خوب قرار ندهید، بخشی از شانس فروش خودتان را از دست داده‌اید. این نکته در عین حال که خیلی بدیهی هست ولی در بسیاری از آگهی‌ها رعایت نمی‌شود. حتما برای محصولات و خدمات خودتان چندین عکس قرار بدهید. بسیار دیده‌ام که یک مغازه مبلمان فروشی از هر نوع مبلمان فقط یک عکس آن‌هم از دور قرار داده است. حتما عکس‌هایی از زاویه‌های مختلف قرار دهید. نکته مهم در عکس‌برداری، نور است. اگر نور مناسبی به کالای شما بتابد، حتی با دوربین‌های موبایل هم می‌توانید عکس‌های بسیار حرفه‌ای بگیرید وگرنه هرچقدر هم دوربین شما حرفه‌ای باشد عکس خوبی از کار در نمی‌آید. نکته بعدی این است که در زمانی که می‌خواهید از یک محصول خودتان عکس بگیرید، هیچ جسم دیگری در عکس کنار آن قرار ندهید. بسیار دیده‌ام که یک نفر می‌خواسته از محصولات خودش که مثلا لباس بوده عکس بگیرد ولی در عکس لیوان چای و دسته کلید و ... هم قرار دارد. این موارد از حرفه‌ای بودن عکس شما می‌کاهد. مورد بعدی که باید دقت کنید این است که سعی کنید همه عکس‌های شما یکدست باشد. یعنی مثلا اگر محصولات خودتان را روی یک میز چوبی قرار می‌دهید همیشه همه عکس‌ها را در همان محل بگیرید. اینطور نباشد که زمینه تصویر شما یک بار میز چوبی باشد، یک بار یک پارچه قرمز باشد، یک بار آن محصول را روی دستتان بگیرید و از آن عکس بگیرید. همیشه در یک حالت یکسان از محصولات خودتان عکس بگیرید. این نکته به خصوص زمانی که می‌خواهید این عکس‌ها در کنار هم در یک محلی مثل سایت خودتان قرار بدهید بسیار ملموس خواهد بود. توضیحات کامل: توضیحات محصول باید بسیار کامل باشد. مشخصات فنی، اطلاعات تماس، گارانتی در صورت وجود، نظرات مشتریان، تاییدیه‌ها و ...    
      هر کاری کنید آخرش باید کالا و خدمات شما عالی باشد
      همه مواردی که گفته شد وقتی سودمند خواهد بود که آنچه شما ارائه می‌دهید خوب باشد. اجازه بدید یک مثال بزنم. فرض کنید شما در خانه خودتان یک میهمانی ترتیب داده‌اید. اگر به هیچ کس اطلاع ندهید که خودتان تنهایی باید شادی کنید و خب طبیعتا لذت بخش نخواهد بود. پس به افرادی اطلاع رسانی می‌کنید. ولی اگر این افراد بیایند و ببینند هیچ چیز آمده نشده و هیچ برنامه‌ای برای میهمانی از پیش فکر نشده چه حسی خواهند داشت و دفعه بعد اگر آن فرد را دعوت کنید اگر از نزدیکان شما نباشد، بهانه‌ای می‌آورد و نمی‌آید. ولی اگر افراد حاضر در میهمانی لذت ببرند، دفعات بعد با خوشحالی دعوت شما را قبول می‌کنند و برای دیگران هم تعریف می‌کنند که میهمانی شما چقدر خوب بوده است. بازاریابی هم دقیقا مثل همین مثال است. ما افرادی را به محل کسب و کار خودمان دعوت کنیم ولی اگر بیایند و ببینند که محصولات و خدمات ما تعریفی ندارند دفعات بعد دیگر این دعوت را نمی‌پذیرند. ولی اگر محصولات و خدمات شما خوب باشد، شما را به دیگران معرفی می‌کنند و این معرفی دهان به دهان آغازی خواهد شد برای یک جهش بزرگ در کسب و کار شما.
        منبع: مهدی سیاح نیا 
    • توسط sajjad
      امروزه استفاده مردم از اینترنت و گوشی های هوشمند در زندگی روزمره جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.
      بسیاری از مراکز درمانی و مطب ها تمایل به داشتن سیستم یکپارچه مدیریت امور بیماران و مراجعین خود از نوبت دهی تا نگهداری پرونده های آنها دارند ولی برای داشتن چنین سیستمی قاعدتاً نیاز به هزینه هایی همچون نرم افزار، سرور، نگهداری و پشتیبانی از سیستم می باشد.
      از طرفی مراجعین شاید جهت فقط یک مطب و یا کلینیک تمایلی به نصب برنامه آن مرکز، بر روی گوشی همراه خود نداشته باشند.
      پلاس ماد تمامی این نگرانی ها را یک جا رفع نموده است.
      تمامی مراکز درمانی و مطب ها می توانند به سیستم مدیریت مطب خود در هر مکان و زمان، هم از طریق وب سایت و هم بر روی گوشی همراه خود دسترسی داشته باشند و جهت مراجعین خود سیستم نوبت دهی را بر اساس الگوی زمانی مختص خود تنظیم نمایند که مراجعین هم از طریق آنلاین به صورت مستقیم و هم از طریق تماس تلفنی با مراکز و یا مراجعه حضوری می توانند از این سیستم استفاده نمایند و وقت خود را رزرو نمایند.
      استفاده از وب سرویس و اپلیکیشن پلاس ماد کاملاً رایگان می باشد.
      به موجب پرونده الکترونیک سلامت، هر شخص در هر زمان و مکان میتواند به تمامی اطلاعات پرونده سلامت و پزشکی خود دسترسی داشته باشد و می تواند از آن در مراجعات بعدی به پزشک و یا مراکز خدمات سلامت بهره گیرد. از تحولات به وجود آمده در عرصه تکنولوژی که بسیار حایز اهمیت است میتوان به این موضوع توجه گردد که مراجعین جهت تصمیم گیری در مورد انتخاب پزشک خود، از فضای مجازی و اینترنت و باز خوردهای آن در این فضا استفاده می کنند تا در مورد انتخاب خود اطمینان حاصل نمایند.
       
      ورود به سایت
    • توسط sajjad
      سیستم هوشمند ارسال و دریافت هدفمند آگهی استخدام در کشور
       
      ورود به سایت
    • توسط sajjad
      رادیو دیو یه پادکست موسیقیه و هر اپیزود به موسیقی یک نقطه از این دنیا می پردازه. مثلا یک روز شمارو به کوچه پس کوچه های پاریس می بره و روز دیگه به محله ساغری سازان رشت. انتخاب قطعه ها بسیار دقیق و هوشمندانه است و می تونه برای کمتر از نیم ساعت ذهن شمارو به رویا پردازی در موقعیت دیگه روی زمین وادار کنه.
      کانال تلگرام: @radiodeev
      ورود به سایت
    • توسط sajjad
      ناملیک بستری برای شنیدن مطالب جذاب، پرطرفدار و تازه‌‌ای است که در رسانه‌های نوشتاری فارسی منتشر می‌شوند. با دنبال کردن ناملیک در شبکه‌های اجتماعی، به طور روزانه می‌توانید فایل‌های صوتی را دانلود کنید؛ زمان های کوتاه و هدر رفته‌ی خود را در طول روز تبدیل به لحظاتی با تجربه‌ای متفاوت کنید.
       
      ورود به سایت
    • توسط sajjad
      نیم فاصله
      فرض کنید دارید مطلبی را برای چاپ یا حتی انتشار در وب آماده می‌کنید و متن چیزی شبیه به متن زیر است:
      در نگاه اول جمله بالا هیچ مشکلی ندارد ولی اگر متن justify شده باشد چطور؟ اگر کمی ابتدا متن طولانی‌تر شود، تغییری ایجاد خواهد شد؟
      با کمی دقت متوجه خواهید شد در کلمه "می خواهد" نصف کلمه در خط اول و نصف آن در خط دوم است. راه‌حل یا سولوشنی که برای حل این مشکل وجود دارد استفاده از نیم فاصله است. در واقع نیم فاصله یک کاراکتر با عرض خیلی کم است که کلمات را به هم می‌چسباند و "می خواهد" را به "می‌خواهد" تبدیل می‌کند. مثلا برای متن بالا:
      حالا با کمی دقت در همین مطلب یا دیگر مطالب ما، متوجه رعایت این مورد خواهید شد.
      برای ایجاد نیم فاصله می‌توان از چندین روش می‌توان استفاده کرد، مثلا کلیدهای ترکیبی Alt + 0157 یا کلیدهای ترکیبی Ctrl + Shift + 2 و غیره. همچنین برای ورد نیز می‌توانید این مورد را شخصی‌سازی کنید.
      ساده‌نویسی
      برای ساده‌نویسی فقط کافی است از جملات پیچیده و طولانی اجتناب کنید. فراموش نکنید که ساده‌نویسی به معنی محاوره‌نویسی نیست، بلکه استفاده از کلمات رسمی و در حین حال قابل‌فهم است.
      فارسی در برخی از متون تخصصی جایگاهی ندارد. درست است که زبان فارسی، زبان ادب-هنر است ولی این دلیل نمی‌شود که متعصبانه به آن نگاه کنیم و سعی کنیم هر کلمه‌ای را فارسی‌سازی کنیم. بهترین راه این است که ببینیم آیا کلمه‌ای معادل فارسی جا افتاده‌ای دارد و بد نیست نیم نگاهی نیز به جامعه مخاطب بیاندازیم و ببینیم از چه واژه یا اصطلاحی استفاده می‌کنند.
      در اولین مطالبی که در باورژن منتشر می‌کردیم، اصل ساده‌نویسی را رعایت نمی‌کردیم و سعی می‌کردیم ساعت‌ها وقت صرف یافتن یا ساختن معادل فارسی یک کلمه یا اصطلاح کنیم. بعد از مدتی متوجه شدیم که این‌کار نه تنها سودی برای مخاطب ندارد باعث گیج‌تر شدن وی نیز می‌شود به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا کلمات را تا حد ممکن به شکل زبان اصلی بنویسیم و در صورت لزوم آن‌ها را توضیح دهیم؛ مثلا دیگر در مطالب جدیدمان از کلماتی مانند شی، رشته، پایگاه‌داده، محلی و یا منبع استفاده نمی‌کنیم و به جای آن‌ها از آبجکت، استرینگ، دیتابیس و لوکال و ریسورس استفاده می‌کنیم. دلیل این امر این است که این کلمات در قشر مخاطب ما جا افتاده است و اگر بخواهیم از اصلاحی فنی‌ در مطالب خود استفاده کنیم حتما آن را در قالب باکس‌های اصطلاحات فنی توضیح خواهیم داد.
      حذف ضمایر اضافی
      به جمله زیر دقت کنید:
      در جمله بالا "شما" ضمیر اضافه‌ای است که بهتر است حذف کنید.
      یا در مثال زیر "که" ضمیر اضافه است:
      شکل صحیح آن به صورت زیر است:
      حشو
      "تخته وایت‌برد" یکی از پراستفاده‌ترین حشوها است. حشو یعنی استفاده غیرضروری و پشت‌سرهم از چند کلمه که معنی و مفهوم یکسانی دارند. مثال:
      ذات اصل با شیرینی همراه است، پس بهتر است جمله به صورت زیر نوشته شود:
      برای اطلاعات بیشتر به ویکیپدیا مراجعه کنید.
      علائم نگارشی
      علائم نگارشی را بشناسید و در جای درست بکار ببرید:
      نقطه
      نقطه علامت پایان جملات خبری است. پس از پایان حرف یا حروفی که به صورت نشانه اختصاصی بکار رفته است نیز استفاده می‌شود.
      ویرگول
      کاربردهای زیادی دارد. مثلا بین کلمات هم‌پایه مانند جمله‌ای که در بخش ساده‌نویسی بکار بردیم:
      برای مکث کوتاه و هر گاه مکث باعث صحیح خواندن کلمات و جمله می‌شود. مثالی از دوران مدرسه:
      و یا
      البته ویرگول کاربردهای دیگری مانند استفاده بین اجزای جملات مرکب، برای جدا کردن اجزای نشانی، پس از منادا نیز دارد که خارج از حوصله این مطلب است.
      دو نقطه
      برای نوشتن مثال، معنی لغات در دیکشنری‌ها، قبل از نقل قول و هنگام نام بردن اجزای یک مجموعه کاربرد دارد:
      علامت توجه (تعجب)
      در پایان جملات تعجبی، تاکیدی و عاطفی از علامت "!" استفاده می‌شود.
      علامت سوال
      در پایان جملات پرسشی از علامت "؟" استفاده می‌شود. همچنین برای نشان دادن شک و تردید درباره یک موضوع نیز از علامت سوال داخل پرانتز استفاده می‌شود.
      خط فاصله
      وقتی فاصله بین دو شهر یا کشور یا غیره را بخواهیم نشان دهید به معنی "تا" و "به" کاربرد دارند:
      حتما در کلاس‌های زبان یا زیرنویس فیلم‌ها متوجه شده‌اید که در ابتدای مکالمات هر کدام از شخصیت‌ها یک علامت "-" برای جدا کردن دیالوگ‌ها استفاده می‌شود.
      هنگامی که بخواهیم دو جنبه مختلف از یک مفهوم را نشان بدهیم:
      نقطه ویرگول (نقطه‌بند)
      در بیان توضیح و مثال پیش از کلمه‌هایی مانند «مثلاً»، «فرضاً»، «یعنی» و…
      برای جداکردن جمله‌هایی که از جهت ساختمان و مفهوم مستقل به نظر می‌رسند ولی در یک عبارت طولانی بستگی معنایی دارند.
      سایر علائم نگارشی
      علائم نگارشی بسیار زیاد دیگری نیز مانند گیومه، سه نقطه و غیره نیز وجود دارند که بهتر است به کتاب‌های اشاره شده در پایان مطلب مراجعه کنید.
      نکته
      این علائم باید به کلمات قبل خود بچسبد و بعد از آن‌ها از یک فاصله استفاده شود. البته اگر جمله به پایان می‌رسد و بعد از آن جمله‌ای دیگر وجود ندارد، نیازی به فاصله بعد از آن نیست. فراموش نکنید که علائم نگارشی، کاربردهای دیگری نیز دارند که تنها بخشی از آن‌ها را نوشتیم.
      متن باکیفیت بخوانید
      بهترین را برای بهتر نوشتن، خواندن مطالب دارای کیفیت است. بهتر است در حوزه‌ای که می‌نویسید، یک Role Model انتخاب کنید و مطالب وی را دنبال کنید تا با به مرور قدرت نگارش خود را تقویت کنید.
      مراجع بیشتر
      کتاب‌های زیر در یادگیری بهتر نگارش مفید هستند:
      کتاب غلط ننویسیم اثر مرحوم ابوالحسن نجفی کتاب مزخرفات فارسی اثر رضا شکراللهی کتاب فرهنگ درست‌نویسی سخن اثر حسن انوری جمع‌بندی
      متن بالا یک جمع‌بندی کوتاه برای نگارش بهتر مطالب است و مطالب بسیار زیادی دیگری مانند کاربرد کلمه "را"، استفاده از "است" به جای "می‌باشد"، عددنویسی، خطای منطقی و غیره را پوشش ندادیم.
      فراموش نکنید که حتما مطالب خود را حداقل یکبار قبل از انتشار بخوانید. همچنین ویراستیار، افزونه‌ای (Add-on) برای نرم‌افزار ورد دارد که در موارد بسیاری مانند غلط‌یابی املایی، اصلاح نشانه‌گذاری و افزایش کیفیت مطالب شما کمک می‌کند.
      منبع: ویرگول
    • توسط sajjad
      در این سایت شما میتوانید به راحتی حجم عکسی که میخواهید را به پایین ترین حد ممکن بدونه کم شدن کیفیت در بیاورید این سایت برای طراحان وبسایت بسیار کاربردی میباشد.
      ورود به سایت
    • توسط sajjad
      علی‌بابا بزرگترین و معتبرترین وبسایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار در کشور است که در سال ۱۳۹۳ و با شعار تجربه شایسته سفر کار خود را آغاز کرد. فروش بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی اولین خدمتی بود که علی‌بابا به مشتریان عرضه کرد و پس از مدت کوتاهی، بلیط هواپیمای خارجی و بلیط قطار هم به سبد محصولات آن اضافه شد. 
      خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار به کاربران کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. سایت علی‌بابا این افتخار را دارد که در راستای رفاه حال همراهان خود، ۱۰۰ درصد پروازهای تمامی خطوط هواپیمایی داخلی، شامل پروازهای سیستمی و پروازهای چارتر را به مشتری ارائه می‌دهد. همچنین با عقد قرارداد همکاری با ۱۵ ایرلاین خارجی توانسته فهرست کاملی از پروازهای بین‌المللی را به مشتریان خود ارائه کند. 
      برای بلیط هواپیمای خارجی، تقویم قیمتی روی سایت قرار گرفته تا مشتریان بتوانند با جست‌و‌جو در آن، با توجه به زمان سفر خود بهترین و مناسب‌ترین قیمت بلیط هواپیما را پیدا کنند. 
      در زمینه خرید بلیط چارتر، علی‌بابا مطمئن‌ترین گزینه است؛ چرا که برای پروازهای داخلی با بهترین چارترکننده‌ها قرارداد دارد و استرداد آنلاین پروازهای کنسل شده را تضمین می‌کند. با اضافه شدن پروازهای خارجی علی‌بابا، همین امتیازات هنگام خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی نیز در اختیار کلیه‌ مسافران خواهد بود. 
      علی‌بابا سامانه پیشرو در زمینه خرید بلیط قطار است. بلیط همه مسیرها از همه شرکت‌های ریلی در سایت علی‌بابا موجود است تا کاربران بتوانند قیمت و امکانات قطارها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنند. 
      با علی‌بابا همیشه بهترین‌ها را خواهید داشت و تجربه شایسته سفر را لمس خواهید کرد.
      دفاتر فروش آژانس هواپیمایی علی بابا
      دفتر قیطریه : بلوار اندرزگو، نبش کوچه‌ی بلوچ شمالی، پلاک ٤، آژانس سفرهای علی‌بابا
      دفتر سعادت آباد : سعادت آباد، میدان کاج، بین خیابان هفتم و نهم، ساختمان میلاد کاج، طبقه اول، واحد ۱۰۴
      شماره تلفن پشتیبانی : ۰ ۲ ۱ - ۴ ۳ ۹ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰
      پست الکترونیکی : s u p p o r t @ a l i b a b a . i r
       
      ورود به سایت
    • توسط painting
      طراحی چهره همیشه یکی از موضوعات جذاب در زمینه مباحث آموزش نقاشی و طراحی بوده است. به طوری که بسیاری از علاقمندان به رنگ و هنر طراحی و نقاشی، پیش از فراگیری نکات طراحی پایه، شروع به تلاش و اقداماتی در این زمینه می کنند. معمولا بهتر و اصولی تر است که هنرجو قبل از یادگیری نکات مربوط به طراحی چهره، اصول پایه طراحی و روش طراحی از طبیعت بی جان را یاد گرفته باشد.  در این مطلب به نکاتی ساده درباره روش نقاشی از چهره می پردازیم و تعدادی تصاویر گام به گام آموزش طراحی چهره را برای درک بهتر روش انجام این موضوع، در اختیار شما قرار می دهیم. می توانید ضمن لذت بردن از تماشای این تصویر ها، به مراحل گام به گام انجام آن ها خوب دقت کنید و از آن ها چیزهایی یاد بگیرید. فراموش نکنید که برای خوب طراحی کردن به ابزار حرفه ای و مدل خوب نیاز دارید. اگر از روی عکس طراحی می کنید، به کیفیت عکس خود دقت کنید و از تصاویر بی کیفیت استفاده نکنید. برای شروع یک چهره استفاده از مداد HB برای خاکستری های روشن و همچنین استفاده از مداد B6 برای تیرگی های شدید می تواند مناسب باشد.

      در این طراحی چهره زن در ابتدا سطوح کلی با استفاده از لکه ها و صرف نظر از جزئیات کار می شود. پس از آن جزئیات و تیرگی های بیشتر چهره گام به گام و مرحله به مرحله به آن افزوده می شود. ترسیم درست بیضی کروی شکل اولیه سر در تناسبات و شباهت طرح بسیار مهم است. در عین حال باید دقت کرد که ممکن است طرح اولیه شما ایراد داشته باشد. اما می توانید در روند طراحی کردن این ایرادها را رفع کنید.

      این طراحی از چهره یک پیرمرد نیز، با شیوه ساخت و ساز و از کمرنگ به پر رنگ به صورت لایه به لایه کار می شود. در این کار سفیدی های کاغذ به عنوان نور از ابتدا نگه داشته می شود. فرایند کمرنگ به پر رنگ به طراح اجازه می دهد تا بدون نیاز به پاکن اشکالات طرح را اصلاح کند. در چهره افراد پیر به دلیل وجود چین و چروک ها، جزئیات بیشتری برای طراحی کردن وجود دارد.

      هنگام طراحی از یک مجسمه گچی با مداد، نیازمند به کارگیری سایه های لطیف و نیم خاکستری های روشن تری هستیم. همچنین می توان با سیاه کردن بکراند طرح، به اثر هنری جلوه بیشتری داد. برای ایجاد نورهای لطیف می توان از پاکن خمیری هم بهره برد.
      منبع: رنگ هنر

  • موضوع ها

  • کاربران آنلاین در این صفحه

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • جدید...